8. května 2015

My life in puctures #2 | Síla pozitivního myšlení!

Je o mě všeobecně známo, že jsem dost optimistický člověk. Ne, že bych přímo létala hlavou v oblacích, ale ráda se na věci dívám vždy z té lepší stránky. Přijde mi, že v dnešním světě je hrozně lehké být smutný, deprimovaný a nemotivovaný. Proto se snažím, aby můj přístup k životu byl jiný a abych si dokázala užívat života, povzbuzovat a inspirovat lidi kolem sebe a na každém dni najít nějaký důvod k úsměvu. Ráda bych tuto pozitivní vlnu šířila dále, proto jsem se rozhodla sepsat seznam věcí, které mě v poslední době činily šťastnou, nebo prostě maličkostí, které mě mi projasnily den.

[KAFE]
Vím, že pro mnohé z vás jde o naprostou samozřejmost a ani se nad tím nepozastavujete, ovšem já jsem za kafe vážně vděčná. Kávu piju, když jsem unavená, abych se ve škole probrala. To většinou nemám moc příležitost udělat si dobrou kávu a piju instantní, která mi moc nechutná. O to více ovšem potom oceňuji, když si můžu udělat dobrou sypanou kávu. Už jenom pro její vůni bych si nejaraději dělala několikrát denně.

 [ROZKVĚTLÉ STROMY]
Vím, že určitě nejsem jediná, která je z tohoto jara tak nadšená. Po dlouhé zimě, kdy jsme místo sněhu pořád koukali jen na holé stromy a zmrzlou půdu, jsem neuvěřitelně ráda za ty všechny  barvy a vůně, kterými se můžeme kochat. Je mi sice líto všech alergiků, přesto to mou fascinaci nijak nezmenšuje.



[SLUNEČNÉ DNY A VŮNĚ DEŠTĚ]
V posledním měcíci se počasí střídalo poměrně často. Zvláštní bylo, že mi to ani nevadilo. Sice mám ráda slunečné dny, přesto jsem zjistila, že i deštivé dny mě činí šťastnou. Miluju tu vůni před bouřkou a hrozně ráda pozoruju, jak se mění obloha!
slunečný den

10 minut před bouřkou

[KNÍŽKY]
Tady asi nikoho nepřekvapím. Přesto tady knížky musím zařadit. Jak já miluju kouzlo psaného slova! Je neuvěřitelné, že jen díky jazyku a pomocí slov může člověk stvořit úplně nové postavy, nový svět, nový život...! Nehledě na to, jak skvělým zůsobem relaxace pro mě čtení je. Tento měsíc jsem začala čtením Dítě číslo 44 a zatím jde tedy o ohromě napínavý a mrazivý román.

[BALETKY]
Jedna z věcí, která je pro vás možná nová - učím balet. Nejde o nic profesionálního, je to jen takový zájmový kroužek tance, kdy se snažím holky naučit kreativně se vyjádřit prostřednictvím tance a soustřeďujuji svou výuku na koordinaci pohybů. Co mě ovšem na učení baví nejvíce je poznávání těchto mladých slečen. Je s nimi hrozná legrace, jsou nesmírně talentované a šikovné. Nikdy mě nepřestanou ohromavat a bavit. Mám je moc ráda a jsem vděčná, že smím být součástí jejich života!



[PŘÁTELÉ]
Přestože ten seriál naprosto zbožňuju, tentokrát tímto myslím mé skutečné kamarády. Konkrétně za tyto tři jsem neuvěřitelně vděčná. Každý z nich je naprosto jedinečný a unikátní, je s nima sranda a jsou mi obrovskou oporou. Vůbec nevím, co bych bez nich dělala. :)

[KOMIKSOVÝ PLAKÁT]
Tenhle plakát mi dala sestřenka už někdy v únoru, ale teprve nedávno jsem si jej konečně vyvěsila. Spiderman nepatří mezi mé úplně nejoblíbenější superhrdiny, stejně je ten plakát ale neprosto senzační a skvěle mi do pokoje sedí. :)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji vám za vaše vzkazy! :)