23. dubna 2015

My life in pictures #1

Jak už jsem naznačovala na facebooku, jsem zaměstananá. Nic nestíhám. Jsem žena hrozně moc zájmů a koníčků a můj volný čas není obsazen jenom čtením. Proto jsem v posledních pár týdnech na blogování a čtení neměla prostě moc času. Taky jsem poměrně kreativní člověk a htozně mě užíralo, že tento blog je jako přes kopírák stejný, jako všechny ostatní blogy. Nechci aby tyhle stránky byly jen knižními stránkami s plno recenzemi a TAGy. Mám spoustu nápadů a konceptů, které bych ráda uskutečnila, ale prostě jsem to poslední dobou moc nestíhala. A právě proto píšu. Chtěla bych se vám omluvit za mou neaktivitu. Nebojte, s blogováním ani se čtením neplánuju v dohledné době skončit, ale chci do těchto stránek dát více sebe. Nechci tady psát jen recenze, přestože to bude hlavní zaměření mého blogu. Tímto bych vás tedy chtěla poprosit o trpělivost. O víkendu si snad vyšetřím dostatek času, abych tu něco přidala. Dneska tedy začneme směnu tím, že vám poodhalím trochu mého "soukromí" fotkami, které jsem v posledních pár týdnech vyfotila přes mobil. Takže takový můj foto-deníček. :D

[27.2.]
Oslava narozenin mojí nejlepší kamarádky.

 [28.2.]
Koktejl se sestřenkou na prázdninách v Praze.

 [3.3.]
Užívání si volna na prázdninách v Praze.

 [7.3.]
Večerní mazlení s Meggie.
 [8.3.]
Vychutnávání si prvních slunečních paprsků se ségrou.

 [9.4.]
Dechberoucí západ slunce na zahradě.

[11.4.]
Dokonale strávená sobotní noc se sourozenci. Procházka a filmový večer s italskou pizzou a gyrosem!
 [15.4.]
Při každodenní cestě na vlak do školy. Miluju mraky.



 [16.4.]
Ve vlaku na cestě do školy. Miluju moji školu a miluju i dojíždění.

[17.4.]
Na školní víkendovce, která se konala na mém nejoblíbenějším místě. Miluju mou školu, své přátelé a kraj, ve kterém žiji.


[21.4.]
Moje kočka působí jako dokonalý antistresák. Hachiko. <3


Naprostou většinu těchto fotek najdete také na mém instagramu. (Odkaz v kontaktech.)


5 komentářů:

  1. Krásné fotky a jak tak koukám i krásné zážitky... Kéž bych taky mohla dojíždět vlakem a ne tím protivným metrem a přecpaným autobusem...

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné fotky! Víc článků, jako je tento! :) Miluji střípky ze života.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásne fotky :) teším sa na tvoje nové nápady a na viac takýchto článkov :)

    OdpovědětVymazat
  4. Roztomilý psík aj mačka.:) A taký pekný optimistický post.^^

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherné fotky! :) Článek se ti moc povedl :) Mám ráda, když můžu trošku nahlédnout za oponu blogu a vidět kousek života člověka, který píše řádky, jež tak ráda čtu :) Nebudu se zlobit, když takovýhle článek přidáš častěji :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za vaše vzkazy! :)