2. února 2015

January Book Haul + Knížky z knihovny

Snad jako každý book blogger, i já jsem si slíbila, že po Vánocích prostě nebudu kupovat další knížky, dokud nepřečtu ty, které mám doma. A taky jsem si říkala, že nemůžu utrácet všechny své peníze za knížky. A tak jsem v lednu byla docela poslušná. Koupila jsem si dvě knihy, ale necítím se provinile. Jednalo se o druhý díl dilogie, kterou jsem měla rozečtenou. A když jsem knížku objednávala, všimla jsem si, že Monument 14, který je na mém wishlistu už asi dva roky, je ve slevě za asi padesát korun, takže jsem ho musela vzít taky.
V Lednu jsem taky slyšela několik blogerů básnit o Eseji o tragédii, na kterou koukám už taky pěkně dlouho a tak jsem si říkala, že si zkusím pořídit knížku výměnou za jinou, kterou na databázi knih nabízím. A podařilo se! Léto na druhý pokus má nový domov a mě v knihovně přibyla Esej o tragédii s nádhernou obálkou.
No a ke konci měsíce mi přišla výhra z blogu miluju-knihy.blogspot.com, kde jsem vyhrála velkou knižní soutěž. Knížky jsou celkem tři (+taková brožurka pro závislé na facebooku, ale tu jsem nefotila) a mě udělaly ohromnou radost! :)


Knížky, které jsem si koupila. Vzdor už mám přečtený, ale pořád nevím, jestli na to chci dělat recenzi. 


A tady je moje výhra! Dech jsem už přečetla, Bílý kůň mě fakt láká, protože jde o post-apokalyptickou knížku, která vypadá fakt zajímavě a Cizí slovo láska mě zaujalo už loni, když o této knížce každý na booktubech básnil. :)

Vzhledem k tomu, že můj wishlist je fakt nekonečný a měla jsem hroznou chuť koupit si asi milion knížek, ukojila jsem svou potřebu vlastnit knížky a zašla jsem po delší době do knihovny. Knihovny mám ráda. Snažím se je mít ráda. Můj problém je, že když si zamiluju nějakou knížku, kterou odtamtud čtu, nechce se mi nikdy vracet. :D Zatím jsem tedy všechny vždycky vrátila, ale byl to boj. A druhý a podstatnější problém je, že často jsem knížky špinavé a ohmatané. A to nesnesu, je mi z toho zle. Půjčila jsem si i přes to 6 knížek a hodlám je všechny přečíst, snad se k nim brzy dostanu. Bridget jsem už načala, ale právě v této knížce jsem na jedné straně našla něco hnědého a nechutného. Nechci ani pátrat po tom, co by to mohlo být. Stejně tak Cizinka už zažila lepší časy. Druhý díl Shopaholiků od Kinselly jsem jako jediný ještě nečetla, tak jsem si ho vzala a Báječné nakupování do kočárku si nějak nevybavuji, že bych četla, ale na databázi knih jsem tomu dala 5 hvězdiček, tak chci vědět, jestli to je fakt pravda. Pod nekonečnou oblohou a Noční cirkus chci přečíst co nejdříve. A taky mě uklidňuje, že tyhle dvě nevypadají, jako by je přede mnou četlo milion nechutných lidí, takže jsem ráda alespoň za to. :D Jaký je váš názor na knihovny? Máte velký výběr knížek?


22 komentářů:

  1. Pekne kousky, s knihovnou mam stejny problem. Nechodim tam :D
    Knizni regal

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné přírustky :D No do knihovny se chystám zítra tak uvidíme :) já ten problém nemám, většina knih které si u nás půjčím jsou čisté a ve skvělém stavu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Achjo, to se máš! To je asi nevýhoda našeho maloměsta a staré knihovny, no...

      Vymazat
  3. Já už právě její nové knížky nečtu, ale kdysi jsem ji milovala! :) Tak se k ní z nostalgických důvodů vracím. ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Pro mě jsou knihovny srdcová záležitost. Jen co jsem začala chodit do školy, vzali mě naši poprvé do knihovny. Pak jsem si celý první stupeň chodila co týden pro deset knížek a bylo to fajn.

    Asi půl roku jsem tady v Brně vydržela bez přístupu do knihovny, ale déle už to nešlo.

    S ohledem k tomu, že mám přeci jen dost výdajů na bydlení, jídlo atd. a fakt nemám moc na čem šetřit a další brigády radši nepřibírám, abych měla čas i na to studium, tak to mám s knížkami tak, že kupuji ty, které jsem přečetla a líbily se mi tolik, že vím, že je chci mít doma a moci do nich nahlédnout. Ale i tak je jich dost. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky jako malá na knihovnách vyrostla, ale čím jsem starší, tím horší to se mnou je. :D Knížky, které vypadají dobře mi nevadí, ale když jsou stránky zašpiněné a polepené, tak to se mi vážně příčí.

      Vymazat
  5. Opravdu super knihy. Cizinku mám doma a moc se na ni těším. :) Sérii Dech mám moc ráda. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dech série byla super. Na cizinku se těším, ale trochu mě děsí to, jaká to je bichle :D

      Vymazat
  6. Krásné shrnutí a pěkné přírůstky :) Monument 14 jsem si v lednu také pořídila, za tu krásnou cenu jsem ho musela mít :) Ke knihovně se stavím pozitivně, máme dobrou knihovnu, dají se tam ulovit knížky udržované a čerstvě nové :) Do knihovny chodím pravidelně, vždycky si odnesu kupu knih a jsem ráda, že si je můžu vyzkoušet, jestli se mi líbí nebo ne :) Jen se mi potom ty knihy, které se mi zalíbí, nechce vracet :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tomu rozumím, taky mám problém knihy vracet, když je miluju. :D

      Vymazat
  7. Pěkné úlovky, jsem zvědavá především na Tvůj názor na Dech, Vzdor, Monument 14 a Cizí slovo láska. Žádnou z Tvých lednových knih jsem nečetla ani ji nemám doma, tak mě třeba ještě nalákáš... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dech recenze snad přibude ještě tento týden. :)

      Vymazat
  8. Skvelé knižky - aj tvoje nové kúsky aj tie z knižnice :) Z tých, čo ti pribudli mám doma Dech a Bílý kůň, ale ani jednu som zatiaľ nečítala, tak som zvedavá na tvoj názor :) Čo sa týka tých z knižnice, celú sériu shopaholičky a Nočný cirkus by som si už veľmi chcela prečítať, Cizinku tiež, aj keď ma dosť odrádza to, že by mi to asi veeeľmi dlho trvalo :D Ale doma mám druhý diel, tak snáď sa mi podarí získať odniekiaľ aj ten prvý, a potom sa možno do toho pustím :) A Pod nekonečnou oblohou je jedna z mojich obľúbených dystópií a tento rok sa už určite musím dostať k záverečnému dielu!! Som veľmi zvedavá, čo na ňu povieš ty :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Shopaholickou sérii jsem milovala asi tak čtyři roky zpátky a tento jediný díl mi ještě chybí přečíst. Včera jsem s tím začala, ale nějak se do toho ne a ne začíst a hlavní hrdinka mi leze na nervy. Tak nevím, jestli jsem už na to stará, nebo o co jde... :D
      Já se taky Cizinky dost bojí, je to fakt kus! :D
      A po tvém doporučení se na Pod nekonečnou oblohou těším ještě více! :)

      Vymazat
  9. Krásné úlovky! :) Aaach, Esej o tragédii, tu mám ráda. A na Dech a Monument se také chystám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už se na Esej moc těším, jsem zvědavá, jestli splní má očekávání! :)

      Vymazat
  10. všechny vypadají zajímavě :)

    OdpovědětVymazat
  11. Samé krásné přírůstky! :) Esej o tragédii jsem četla a přišlo mi to moc fajn. Nebyla jsem z toho sice úplně odvařená, ale určitě mi to nepřišlo špatné. Navíc na pohled vypadá ta kniha fakt skvěle! :)
    Já s mamkou jsme pravidelné návštěvnice knihovny. V té naší je celkem velký výběr, jen párkrát se mi stalo, že tam neměli knihu, kterou jsem si chtěla přečíst. :) Na trochu horší stav některých knih jsem si už zvykla, takže to nijak neřeším. :D Já mám ke knihovnám fakt dobrý vztah, než jsem začala blogovat a kupovat si knihy sama, prakticky jiné knížky než ty z knihovny jsem nečetla, no. :D :)

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj, nominovala jsem Tě na svém blogu na The Ultimate Book TAG (http://marky-books.blogspot.cz/2015/02/the-ultimate-book-tag.html) a budu ráda, když se zúčastníš :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za vaše vzkazy! :)