24. listopadu 2014

Wishlist Monday #2 | Komiksy


 Každé pondělí přidám článek s knížkami, které si přeji. Pokaždé si vyberu nějaké téma (třeba romantické, historické apod.) a z této kategorie pak přidám 3 knížky. Pokud by jste se do projektu chtěli zapojit taky, jste vítáni! Stačí, když si do článku přidáte tento banner, který jsem vyrobila, s odkazem na můj blog (popř. na tento článek).
Dnešní téma jsou komiksy. Ráda bych o nich tady mluvila, protože mám pocit, že jsou hodě podceňované. Já osobně jich moc nevlastním, ale opravdu hodně jich je na mém wishlistu. :)

#1
Batman - Rok Jedna

#2
Sin City

#3
Saga Graphic Novel



1 komentář:

  1. Hah, priznám sa, že komixy, mangy vyhľadávam skôr na internete, ale musí to byť skvelý pocit držať to v rukách. Knihy mám tiež radšej v papierovej forme, takže možno raz sa k tomu dostanem :)
    (http://all-dreams-are-real.blogspot.sk/)

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za vaše vzkazy! :)